woensdag 29 juli 2009

Tea Bag Holder


Hier dan mijn teabagholder... Ik heb er geen theezakjes in gedaan, maar heb er labels in gemaakt zodat ik op een leuke manier geld kan geven als kadootje! Stuur een e-mail naar contact@create4fun.nl en we sturen je de Nederlandse handleiding met stap-voor-stap foto`s GRATIS toe.

Benodigdheden :
* ScorPal
* Cardstock (size 3,50 x 7,75") (8,9 cm bij 19,7cm)
* Design Paper (size 6,50 x 7") (16,5 bij 17,8cm)
* Tape
* Ribbon
* Punches
* Stamps

In het kort even de maten in cm, voor diegenen die de scorpal nog willen aanschaffen!
Cardstock 8,9cm bij 19,7cm
Design papier 16,5 bij 17,8cm

Ril het cardstock op 8,9cm en op 10,8cm
het Design papier ril je op 1,3cm en op 8,9cm

Als je het designpapier hebt geplakt, dan ril je hem een keer op 9,2cm, draait het geheel 180 graden en rilt dan weer op 9,2cm.
Groetjes Tiets xx

2 opmerkingen:

  1. heel erg mooi, maar dat vind ik die van de andere DAMES ook allemaal! (Een goed idee geen thee maar etiketten)
      Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouww ik vind het een schitterende creatie zo mooi alles de kleuren de decoratie , echt super.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen