zaterdag 10 oktober 2009

BOO !



Dit doosje heb ik gemaakt met de Bigz Stans Scallop Bag van Sizzix. Hij gaat ook door de Cuttlebug en klik -> hier <- voor een demofilmpje. Je hebt dan alleen een langer matje nodig en een langer stukje sheets, omdat de Bigz Stans ongeveer 35cm lang is. Je moet ook 2 platen B onder je stans leggen ipv eentje. De twee platen B kun je tijdelijk in de lengte aan elkaar plakken met papieren schilderstape, zodat je een grotere oppervlakte voor onder je stans krijgt. De spin is van Quickutz RS-0192. Voor de basis heb ik ColorCore cardstock gebruikt in de kleur Tangarine. Ik heb er een rondje van 4cm uitgesneden met een cirkelsnijder Voor onder het woord Boo heb ik ColorCore cardstock gebruikt in de kleur Lime. Het stukje lint had ik nog liggen, maar je kunt hier ook prima lint van The Paper Studio stitched voor gebruiken. Het Designpapier is een oude lijn van Doodlebug. De tekst heb ik geprint ben het font "2peas Blocks Halloween" en het bloemetje is van Prima Marketing. Verder heb ik hem gvuld met heerlijke M&M's in halloween kleurtjes.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes van Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten