dinsdag 10 november 2009

Filmpje: Werken met ColorCore

Ik heb dit filmpje gemaakt op verzoek van Create4fun. Tijdens de open dagen zijn er veel vragen geweest over het ColorCore Cardstock. Mensen willen graag weten wat je allemaal met ColorCore kunt doen.

In dit filmpje laat ik jullie de verschillende mogelijkheden zien om je ColorCore Cardstock te bewerken.




Zoals je in het filmpje kunt zien: ColorCore Cardstock is meer dan alleen een stukje karton!

Ik hoop dat jullie het een leuk en nuttig filmpje vinden.

Groetjes van Anne-Marije

2 opmerkingen:

  1. dank je wel voor dit handige filmpje, Anne-Marije....ik wist van alle mogelijkheden, maar vind het toch altijd fijn om het in het "echt" gezien te hebben....het is me nu helemaal duidelijk!
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt
    voor het leuke en handige filmpje
    ik heb weer leuke iedee op gedaan zo
    toppie

    BeantwoordenVerwijderen