zondag 6 december 2009

Merry Christmas


Ik heb eindelijk weer eens tijd gehad om een kaartje te maken. Volgens mij loop ik aardig achter met mijn kerstkaartjes. Het stempeltje is van Whiff of Joy. Het papier is van Basic Grey "wassail". De bloemetjes zijn van Prima Marketing en die heb ik vastgezet met een knoopje van the Paper Studio en Scrapper's floss "Tan". Het tekststempeltje is van Hero Arts die heb ik op de Kreadoe gekocht. De blaadjes van de bloemetjes heb ik gemaakt met de EK Paper Punch Rock Fern van EK Success. Ik heb de sterretjes uitgeponst met de Snow Flurry Edge pons van Martha Stewart. Het is eigenlijk een randpons, maar ik heb alleen de uitgeponste sterretjes gebruikt. Het stempelafdrukjes heb ik rondom ingekleurd met chalk.
Fijne zondag allemaal!

Groetjes van Jolanda


1 opmerking:

  1. Wat een schitterend kaartje Jolanda.
    Leuke stempel,mooie kleuren, en prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen