dinsdag 7 september 2010

Creatables

Op dit kaartje heb ik veel met de Marianne Design Creatables gewerkt.


Ik heb eerst uit wit cardstock een stuk gesneden van 15x15 cm.
Toen uit een paperpad van Basic Grey "Porcelein" een stuk scrappapier van 14½ x 14½.
Het witte hart is weer een Paper Doilies.
Daarop met de Nesting Flowers van Quickutz een bloemencirkel en daar bovenop een cirkel van 7 cm.



Het randje heb ik met de Creatables LR0103 gemaakt met een leuk lintje er doorheen.
De bloemen heb ik gemaakt met de Creatables LR0105.
En de blaadjes met de Creatables LR0133.
De strik onder het roosje heb ik weer met scrapper's floss gemaakt.
De vlinder is van een pons van Martha Stewart.

Voor de liefhebbers heb ik er nog een sketch van gemaakt ;)


Nog een fijne dag verder!
Groetjes van Willy


3 opmerkingen: