zaterdag 18 september 2010

Warmth for Winter


Hallo allemaal,
Deze stempel van House Mouse `Warmth for Winter` heb ik ingekleurd met Distress inkt.



Het was een hele uitdaging om de bol wol goed in te kleuren, maar ik geloof dat het wel goed gelukt is.
Het papier van Basic Grey Oliver is erg leuk om mee te werken. Het voordeel van zo`n paperpad is dat alle velletjes goed bij elkaar passen.
Onderaan de kaart heb ik een randje gemaakt met een MS pons `Icicles`.
Links onder het afdrukje heb ik met de creatables van Marianne Design de vorm uitgestanst en geplakt.
Ik heb de kaart verder afgewerkt met bloemen en takjes, lint en strassteentjes.
Ik wens iedereen een fijn weekend.
Lieve groetjes
Gretha

3 opmerkingen:

  1. Schitterend ingekleurd Gretha! De wol en het gebreide goed lijken net echt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk geweldig, knap staalte wol werk hoor.
    En ja wat een lieffie deze House Mouse stempel...krijg je toch bijna zin in de winter.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kerstkaartje ! Super ingekleurd. En wat een schatjes die muisjes.....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen