vrijdag 24 september 2010

Zeg het met een bloemetje!

Op vakantie heb ik op een dag met wat minder mooi weer, deze mooie digi stempel in zitten kleuren met de Copic Markers.  Ik had beloofd om voortaan de kleurnummers erbij te vermelden maar deze digi had ik daarvoor al ingekleurd.  Ik wil met deze kaart laten zien dat het ook heel leuk kan zijn om een digi stempel uit te knippen. Deze prachtige bloemen digi stempels zijn verkrijgbaar voor maar 0,50 eurocent per stuk! Ze zijn geschikt voor allerlei gelegenheden.
Voor deze kaart heb ik Tilda papier gebruikt. Ik heb de Creatables Frame Cirkel gebruikt, deze vind ik erg mooi, vooral omdat je deze Creatable op zoveel verschillende manieren kunt gebruiken.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat roosjes, wat scrappersfloss, hotfixsteentjes en een charm.

Alvast een fijne weekend toegewenst allemaal!
groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten