dinsdag 19 oktober 2010

Tilda - Santa's Christmas

Dit keer heb ik weer een rood kerstkaartje gemaakt maar nu met het schitterende Tilda papier "Santa's Christmas" het leuke van dit papier blok is dat je het ook voor gewone kaartjes kan gebruiken.







Dit keer heb ik een formaat kaart gebruikt zodat hij is een gewone envelop van 11x16 past.

Snij een stuk cardstock in de maat 21x15½ en vouw deze dubbel.
Snij dan een stuk scrappapier van 10x15 en maak de randjes rafelig met een Paper Distresser van Tim Holtz en plak deze op het cardstock.
Snij dan nog een stuk cardstock van 8½x13 en maak de randjes ook rafelig en plak deze in het midden van het vorige scrappapiertje.

Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van Penny Black.
Deze heb ik met een Spellbinders Nestabilities "Labels Ten" met de Cuttlebug uitgestanst.


Als je deze ingekleurd hebt kan je hem ook op de kaart plakken maar eerst even 2 stukjes kant of lint eronder doen aan de zijkanten ;)

De kerstbloemen en takje op de kaart zijn van de Floral Punches van Nellie Snellen.


De binnenkant van de kaart heb ik ook gescrapt.


Snij een stuk scrappapier van 9x14 en maak de randjes weer rafelig.
Plak deze op het midden van de binnenkant.
Stans dan uit scrappapier een "Labels Ten" en plak deze in het midden op.
Stans nog een "Labels Ten" maar dan een maatje kleiner en stempel daar de tekst op, deze ook in het midden opplakken.
De tekst is van Inkadinkado, dit zijn hele mooie kerstteksten.
De 2 sneeuwvlokjes heb ik uit glitterpapier geponst met een Martha Stewart Pons.

Nog een hele fijne dag allemaal!

Groetjes, Willy


1 opmerking:

  1. Willy,
    Ik vind je kaart echt prachtig geworden!
    Zo rustig...
    Leuk gedaan!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen