vrijdag 11 februari 2011

*Butterfly Wishes...

Hoi dames,

Vandaag is het mijn beurt om weer eens een kaartje te plaatsen. Ik heb even flink gensuffeld tussen al mijn Tilda papier en voila, daar is weer een kaartje geboren:) Dit papier blijft toch echt mijn favoriet en je hebt er ook niet altijd een stempel of plaatje bij nodig.
Voor dit kaartje heb ik mijn allernieuwste Martha Stewart pons The Monarch Butterfly gebruikt. En wat is die mooi!
De randjes heb ik weer aangezet met distress inkt en ook heb ik een randje langs het papier gestikt voor een een vintage look.

Gebruikte Materialen:
Pons: Martha Stewart/ Monarch Butterfly en Martha Stewart Scroll Lace
Papier: Tilda Paperstack
Inkt: Distress inkt Walnut Stain.
Paper Doiles

Verder weer afgewerkt met leuke blommegies en plakparels.

Wil ik tot slot jullie allemaal een heel fijn weekend toewensen. Geniet ervan en rust lekker uit;)

Groetjes,
Neltine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten