vrijdag 18 februari 2011

Nog een easel kaartje...

...maar dan 1 gemaakt met een Spellbinders Nestabilities labels ten.



Easel kaartjes met behulp van bijvoorbeeld Nestabilities zijn heel makkelijk te maken.

Je neemt een stuk cardstock en deze vouw je dubbel, dan leg je je Nestabilities erop...zorg dat het bovenste randje iets uitsteekt bij het dubbel gevouwen cardstock.


Dan is dit het resultaat:



Het bovenste gedeelte vouw je dubbel zoals op de foto hieronder.
En dan doe je nog een enkele uit stansen en die plak je op op het dubbelgevouwen stuk.



Dan kan je het scrappapier erop plakken en hem verder afwerken ;)

Ik heb weer 3 plakpareltjes gebruikt om het bovenste gedeelte goed rechtop te laten staan.






De bloemen zijn weer van de EK succes ponsen Retro Flower large en medium.

De vlinder is van een Martha Stewart pons.

En dit keer heb ik weer eens een vintage plaatje gebruikt ;)



Een heel fijn weekend allemaal!

Groetjes, Willy



3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Willy. Mooie zachte kleuren ook.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee,wat maak je leuke kaartjes zeg, ik vind deze ook prachtig,en wat leuk dat je er een fotobeschrijving bij hebt gedaan,heb je het scrappapier ook met de nastabilitie uigesneden en dan een randje vanaf geknipt?ik vind hem super,ik denk dat ik je ga na apen hoor,hihi

    groetjes jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja klopt Jacqueline, het scrappapier heb ik ook met een nestabilitie gedaan en daarna een klein randje afgeknipt.
    Hihi....na apen mag hoor ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen