donderdag 21 april 2011

Happy Easter

Paasmandjes maken blijft leuk. Ik hou van die heerlijke vrolijke kleurtjes rond pasen. Dit mandje had ik gezien op de blog Stempeleinmaleins . Hier kun je ook het patroon vinden incl. een stap voor stap uitleg met foto's. De basis heb ik gemaakt met ColorCore Cardstock . Het designpapier is van My Mind's Eye "dreamy" Het randje aan de bovenkant van het mandje en het hengsel heb ik gemaakt met de Martha Stewart pons Doily Lace Verder heb ik met de Spellbinders Shapeabilities "Renaissance Hearts"nog een leuk motiefje gemaakt in het midden van de cirkel. De cirkel en het schulprandje heb ik gemaakt met de Spellbinders Nestabilities Classic Standard Circles. Dit alles heb ik gedaan met de Joy! Trouvaille stans en embossing machine een super apparaat. De stempel is een gratis digistempel van Pronty "Fleur" De tekst heb ik geprint. Het roze vulsel binnenin het mandje komt bij Xenos vandaan. Ik wens jullie nog een gezellige dag en alvast Vrolijk Pasen! Groetjes Jolanda

1 opmerking: