dinsdag 19 april 2011

Love you xxx

Hallo allemaal,
Met deze kaart heb ik een stempel van Penny Black `Good catch` ingekleurd met de distress inkt.
Het afdrukje heb ik later met de labels eleven van een spelbinder uitgestanst.
Het papier is van Marianne Design `Old fashioned Nursery`.
Aan de bovenkant van de kaart heb ik met de embossingfolder Budding Vine het motiefje erin gebracht.
Later heb ik met een Martha Stewart pons Small ribbon threader de spleetjes erin gemaakt en een ruit lintje doorheen geregen. Een strik gemaakt en erop geplakt.
   
 
De blaadjes zijn gemaakt met een creatable van MD.
De tekst is ook van Md `Eline`s huis` en met een nestabilitie het hartje gestanst. Het bruine hartje daaronder is weer uit een hartjespons van MS Lace scallop heart.
Verder heb ik nog wat bloemen, strassteentjes en glitter gebruikt om de kaart af te maken.

Fijne dag
Lieve groetjes
Gretha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten