vrijdag 22 april 2011

Mr. & Mrs. Potato Easter egg head

 
Helemaal geïnspireerd op de aardappel hoofden uit de leuke film Toy Story! Vorig jaar heb ik kuikens gemaakt van paaseieren, nu was het tijd voor iets nieuws. Een paar weken geleden was ik aan het denken wat ik nog meer kon maken van paaseieren, en 's nachts (jaja, zelfs in mijn slaap ben ik bezig met bakken) kwam ik op dit idee. Gelukkig weet ik 's ochtends bijna altijd nog waar ik die nacht weer over na heb gedacht/gedroomd en dus kwam dit idee op mijn to-do lijst te staan.
 Bijna geen verschil toch tussen bovenstaande en onderstaande foto? ;)
Ze zijn echt supermakkelijk te maken! Je hebt (uiteraard) paaseieren nodig, zorg dat deze niet te klein zijn. Verder hoef je alleen maar fondant of marsepein in een aantal kleurtjes te hebben en de lichaamsdelen te vormen. Ik ben geen held met boetseren maar dit is zelfs mij gelukt, dan moet het jullie ook gaan lukken! 
 Fijne Pasen allemaal!

1 opmerking:

  1. Ooh Laura, super leuk zijn ze!
    Bedankt voor het idee :) ga ik ook eens maken!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen