donderdag 7 april 2011

Vrolijk Pasen

Een beetje vroeg misschien maar de dagen gaan zo snel dat het zo Pasen is ;)
Dus hierbij een paaskaartje.




Ik heb met de Curvy Cutter een ovaal gesneden en deze gescrapt met lekker knalgeel papier uit het Paper Pad "Me & My Big Ideas".
Voor het afdrukje heb ik de Spellbinders Nestabilities S4-139 en de S4-140 gebruikt, deze heb ik uitgestanst met behulp van de Joy! Trouvaille Stans- en Embossingmachine.
De grote vlinder is van een Martha Stewart pons.
De tekst heb ik zelf gemaakt:



Nog een hele fijne dag allemaal!

Groetjes, Willy


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje en die tekst is ook erg leuk (ik moet op mijn paaskaartje nog een teks doen en ga denk ik (als je het goed vind :) deze gebruiken )
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief paaskaartje !! Bedankt voor de schattige afbeelding ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen