maandag 23 mei 2011

*in Love...

Hoi allemaal,

Op deze zonnige maandagmorgen weer een kaartje voor jullie. De vogeltjes vliegen af en aan in onze tuin om hun jonkies te voeren en hier en daar zie je verliefde duifjes op de schutting zitten. Het blijft zo leuk om er naar te kijken:)


Voor deze kaart heb ik zelfs 3 mallen gebruikt van Marianne Design:
 

Mal VH 8001/B, VH 8002, en VH 8003. Op de zijflappen heb ik mal VH 8001 gebruikt. Het huisje is eigenlijk van mal VH 8002, maar ik wilde daar zo graag een hartje in. Dus heb ik het hartje gebruikt van mal VH8003.
De plaatjes en het achtergrondje komen van een Mattie knipvel namelijk: FE 6203, MB 0097 en MB 0100.
Weer afgewerkt met een strikje, brad en kleine spacer.

Wens ik jullie een fijne week toe, vergeet niet wat lekkers in de tuin te strooien voor de vogeltjes. Ze hebben nu juist extra voedsel nodig met al die kleintjes.

Groetjes,
Neltine

1 opmerking: